2014 -

Δευτέρα 2 Μαΐου 2016

Time for change


Η ζωή μου τις τελευταίες ημέρες αρχίζει να γίνεται πιο φυσιολογική.
And it feels good in a way.
Είχε καιρό να νιώσω ότι τα πράγματα γίνονται σωστά.
Νιώθω μια σχετική ηρεμία, χωρίς περιττό δράμα, και νομίζω ότι την χρειαζόμουν.



Εκλεισα 6 μήνες στην ειδικότητα και νιώθω ότι πλέον κάνω τη δουλειά μου σε πολύ ικανοποιητικό, και σίγουρα above average βαθμό. Υπάρχει ένα πλάνο το οποίο για την ώρα με καλύπτει. Δεν λέω ότι είμαι στο σημείο που θα ήθελα, αλλά από την άλλη δεν υστερω καθόλου.

Από ένα γκρουπ μαμάδων που συζητούσαν για το που είναι καλά να πάρουν τα παιδιά τους για αιμοληψία



Εμαθά να είμαι πιο προσεκτικός στις διαπροσωπικές μου σχέσεις. Να μην είμαι αφελής και σίγουρα να προσέχω ποιον εμπιστεύομαι. Και έμαθα να βρίσκω την ισορροπία.

Αναζητώ πλέον κοινωνική συναναστροφή χωρίς να δίνω έμφαση στην διαφορετικότητα μου, αλλά προσπαθώντας να λειτουργώ αποδεκτά. Δεν είναι κάτι υπερβολικά δύσκολο αν το σκεφτείς.

Simplicity, balance, freedom. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ας συμφωνήσουμε να διαφωνήσουμε..