2014 -

Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

Μετακόμιση και fantasy league.

Κάθομαι στο τραπέζι, στο καινούριο μου διαμέρισμα.
Μέχρι χθες ήταν το μοναδικό έπιπλο εκτός του κρεβατιού, σήμερα έχω και τον καναπέ που διάλεξα από το ΙΚΕΑ.
Πάντα είναι όμορφο το αίσθημα να μπαίνεις σε ένα νέο χώρο.
Είναι ωραίο το να επιλέγεις που θα μπούνε τα πιάτα και που τα μπαχαρικά.

Σου δίνει την αίσθηση μιας καινούριας αρχής.
Θέλω να είναι μια καινούρια αρχή. Οχι μόνο όσον αφορά τον χώρο κατοικίας.
Στη δουλειά περιμένω να ξεκινήσω την καινούρια σεζόν στην πρώτη κατηγορία. Χωρίς πολύ υψηλούς στόχους για αρχή. Δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό η κακό.
Θέλω να κάνω πράγματα που δεν είναι δύσκολο να γίνονται αν υπάρχει λίγος προγραμματισμός.
Θέλω να πίνω ένα φρέσκο χυμό πορτοκάλι κάθε πρωί.

Επί της ευκαιρίας σήμερα ξεκίνησε και το fantasy league. Οι συμμετέχοντες είναι πλέον 10.
Μετά από εβδομάδες προετοιμασίας και μελέτης, η ομάδα φαίνεται να ανταποκρίνεται.

Αύριο θα πάω ποδηλασία στα βουνά.
Μέσα στα απλά πράγματα που θέλω να γίνονται.

Δεν προήλθε από κάποιο τέλος αυτή η καινούρια αρχή.
Δεν έχω πράγματα να αφήσω πίσω. Οτι μου αρέσει το κουβαλάω μαζί μου.

6 σχόλια:

  1. Έφας την τζι εσύ που τους παίχτες της άρσεναλ τζιαι της έβερτον?? Ευτυχώς έσωσε την αγωνιστική ο Τουρέ εψές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα έσωσε με ο Mahrez.. O walcott έφυε νύχτα που την ομάδα μου και σειρά έπιασε ο Raheem. Για τον πρώτο ίσως και να βιάστηκα αλλά ήταν πολλά τα λεφτά.
      Αν θέλεις classic league join us: 1766568-407564

      Διαγραφή
  2. καλώς σε βρήκα κατ'αρχάς. εγώ ξεκίνησα δουλειά πρόσφατα στην Αγγλία τζιαι προφανώς οργανώνουν πρωτάθλημα στο fantasy league εδώ και 5 χρόνια. Ε είπα να μεν μείνω στην απ'έξω αν τζιαι άσχετος που ποδόσφαιρο. Η πρώτη αγωνιστική με έριξε στον πάτο. Αναμένομεν.

    Καλορίζικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή αρχή! Στο fantasy!
      Ατε και στη δουλειά σου..
      Το καλό με τον πάτο ξέρεις ποιο είναι. Μόνο πάνω μπορείς να πάεις.

      Ισχύει και για σένα η πρόσκληση, αλλά εμάς εν κυπριακό το league μας.
      Εχει παράγκες, φανιέρους, κατεστημένα!:)

      p.s. το καλό με το fantasy εν ότι και άσχετος με ποδόσφαιρο μπορείς να το απολαύσεις. Είχαμε ομάδες που επρωταγωνιστήσαν και το κριτήριο επιλογής των παιχτών ήταν η εξωτερική τους εμφάνιση (κούχου κούχου)

      p.s.2 www.poupaeisxorishazard.com

      Διαγραφή
  3. Καλή αρχή. Θέλω κι εγώ! Όι φάντασι φούτμπολ και δεν ξέρω εγώ τι βλακείες λέτε εδώ πέρα, αλλά μετακόμιση τώρα και επιλογή επίπλων και DIY και παραγγελίες και σχέδια που εν θα καταλάβει ο παπάς μου και θα παιδεύκουμαι να του έβρω online για να καταλάβει και να του λαλώ σωλήνες τετράγωνες και να μου λαλεί πασαμάνα και να του λαλώ ποτζείνο και να μου λαλεί όι ποτζείνο, πασαμάνα λέγονται. Σκάω, μπάι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω αφού το θέλεις να το υλοποιήσεις σύντομα. Γνωρίζω τις πρακτικές δυσκολίες, αλλά σου το εύχομαι. Μετά τις διακοπές σου εννοείται.
      Τωρά όμως πρέπει να μαγειρέψω. Μπάι

      Διαγραφή

Ας συμφωνήσουμε να διαφωνήσουμε..