2014 -

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

Νύχτα, λίγο έξω από το δάσος.

Κάθομαι στη βεράντα του νέου μου διαμερίσματος, τρώω δρακουλίνια και ακούω αυτό


Μπορεί να φταίει λίγο η μανία που επικρατεί τριγύρω με το Game of Thrones.
Η το ότι πεθύμησα να παίξω παιχνίδια στο pc όπως το Medieval Total War, Europa Universalis, Colonization κτλ.
Η το γεγονός ότι προχτές γνώρισα τον Miltos Yerolemou στο Cyprus Comic Con. Δεν είδα τα GoT εγώ αλλά είπαν μου ότι εν ο ξιφομάχος της μικρής στα πρώτα season. Πολλά cool τύπος.


Ναι είμασταν εκεί με τους Cyprus Boardgamers. Και ναι είμαστε geeks.



Anw.. πίσω στη βεράντα.
Θέλω να πιστεύω ότι εν ωραία γιατί έχει δέντρα απέναντι. Σαν να βλέπω την αρχή ενός δάσους.
Δεν έχω τίποτα να κάνω απόψε. Και προσπαθώ να βρω τρόπους να περάσω την ώρα μου με ηρεμία.

Αύριο είπα να ξεκινήσω να οργανώνομαι λίγο.
Να πάω να αγοράσω πράγματα για το διαμέρισμα. Να πάω να κάνω κάτι πρακτικές δουλειές.
Και να πάω να γραφτώ στα κρατικά για να κάνω τούρκικα φέτος. Για να γίνω κατάσκοπος.

Το πιο πιθανόν φυσικά να αργήσω πάλι να κοιμηθώ και να αργήσω να ξυπνήσω.
Αυτά. Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα post.
Have fun!

p.s. κρασί μόνος μου ποτέ δεν πίνω

3 σχόλια:

  1. αμάν! ευτυχώς που μου το θύμισες. Μεταξύ μπαλέτου-γυμναστηρίου και επιμορφωτικών να δω τι μπορεί να γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχεις χρόνο και έχεις σκοπό να ασχοληθείς λίγο, γράφτου στα κρατικά (2 φορές την εβδομάδα x 90 λεπτά, εγγραφές 1-7 Σεπτεμβρίου).
      Αλλιώς τα επιμορφωτικά (1 φορά την εβδομάδα x 60 λεπτά) είναι πολύ χαλαρά, περνάς ευχάριστα την ώρα σου και απλά πιάνεις μια ιδέα από τη γλώσσα.

      Διαγραφή
  2. εν έχω χρόνο. δουλεύω ως τις 17.30. Πάω σπίτι 18.00. Μαγειρεύω για τον εαυτό μου και ψωνίζω για τον εαυτό μου. παλέτο θέλω πάνω που 2 ώρες (μάθημα, προθέρμανση, cool down και μπάνιο, ειδικά το χειμώνα που πρέπει να στεγνώσει και το μαλλί να μεν κρυώνω). Γυμναστήριο επίσης ένα δίωρο με περίπου την ίδια διαδικασία, ΑΝ μου κάτσει το κοντινό στο σπίτι μου. 3 φορές μπαλέτο, και 3-4 γυμναστήριο εν ήδη πολλές μου.
    Έννα γραφτώ και θα δω αν θα πάω μάλλον, αν εν όπως παλιά η διαδικασία. Όι για γλώσσες μάλλον, κάτι άλλο. Αν είναι γλώσσα θα εν ισπανικά να τα ξεσκονίσω λίο. Έννα δείξει. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ας συμφωνήσουμε να διαφωνήσουμε..