2014 -

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

I need a break

Θα κλαφτώ.
Στο blog μου.

Τον τελευταίο καιρό είμαι σε πολλή ένταση και έχω πολλά νεύρα.

Εφημερίες - αϋπνία - κουραση - εξετάσεις - επιπλέον δουλειά τα ΣΚ.
Αν προστεθεί σε αυτά και το ότι καθημερινά δουλεύω σε ένα πολύ (στρεσσογόνα) ανοργάνωτο περιβάλλον και το γεγονός ότι λόγω τραυματισμού έχει σχεδόν 2 μήνες να παίξω futsal να εκτονωθώ, καταλαβαίνουμε γιατί είμαι μέσα στα νεύρα (τα σπασμένα).

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βλέπω τον εαυτό μου να αντιδρά λάθος σε πολλές καταστάσεις.
Να κάνω και να λέω πράγματα χωρίς καθαρό μυαλό και να λειτουργώ με έναν τρόπο που δεν μου αρέσει.
Να βγάζω στην επιφάνεια έναν χαρακτήρα που δεν θέλω και ούτε με εκφράζει.

Ξέρω ότι όλοι νομίζουμε ότι την έχουμε χειρότερα από τους υπόλοιπους.
Είναι στο DNA του ανθρώπου να μένει ανικανοποίητος και να παραπονιέται συνέχεια.

Ουφ.
Τώρα που τα είπα πάω για ύπνο.


p.s.1. Θέλω σε κάποια φάση να γράψω ένα post για την μέχρι τώρα εμπειρία μου για τη δουλειά στο δημόσιο. Επίσης θέλω να γράψω για το πως όταν εμφανίζεται ένα πρόβλημα υγείας, μικρό η μεγάλο, όλα τα υπόλοιπα μπαίνουν σε 2η μοίρα, και ενώ πριν φαίνονταν σημαντικά, μπορούμε να λειτουργήσουμε και χωρίς αυτά.

p.s.2. Θέλω να παίξω futsal

p.s.3. Θέλω διακοπές. Μακριά από αρκετούς και με χρόνο για σκοτωμα. Hopefully μετά τις 4 Ιουλίου.

1 σχόλιο:

  1. φούτσαλ ακούω τζαι τρέμω. τελευταία φορά που εδοκίμασα να φύω που την πόρτα (που είμαι κάπως decent) έχασα έναν πνεύμονα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ας συμφωνήσουμε να διαφωνήσουμε..